Pazartesi, Ağustos 15, 2005

Affiliate Pazarlama Nedir?

Eğer bir web siteniz var ve bu site üzerinden para kazanmak istiyorsunuz. Herhangi bir ürettiğiniz ürün veya servis yok. Nasıl olacakta Siz bu web sitenizden gelir elde etmeye başlayacaksınız?
Klasik bir cevap olacak ama bir affiliate programına katıl, para kazanmaya başla diyeceğim. Fakat affiliate demek sadece reklamveren sponsorun bannerını web sitene koymak demek değil. Şu şekilde düşününmeye başladığın an da gelir elde etmeye başlarsın. Web sitenin profiline uygun bir sponsor bul ve sanki o iş senin gibi pazarlamasını yap...
Reklamveren tarafından bakıldığında; affiliate siteler aracılığıyla satışları artmakta, web sitelerinin trafiği artmakta ve düşük bütçeyle marka yayılımları artmakta.
Affiliate pazarlama tam bir win-win modeli.Hem reklamveren hem de reklamalan kazanmakta.

5 Comments:

Anonymous Adsız said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

11:29 ÖS  
Anonymous Adsız said...

affilate hakkında verdiğniz bilğiler icin tskler izniniz varsa bi kısmını kullanabilirmiyim

10:38 ÖS  
Blogger Fikirolog said...

Bu blog'taki tüm yazıları referans göstermek kaydıyla istediğiniz şekilde kullanabilirsiniz. Teşekkürler...

11:20 ÖÖ  
Blogger blade701 said...

iyi gunler kolay gelsın
ben affiliate pazarlama ısı yapıyorum fakat affiliate urunler turkce olmadıgı ıcın turkıyeye tanıtımımı yapamıyorum eger bıldıgınız turkce affiliate ürünler yada böyle bir site varsa yardımcı olurmusunuz tesekkur ederım

mail adresim kasimdaaskbaskadirda@hotmail.com

10:48 ÖS  
Anonymous Adsız said...

mesela ben kaynak göstermeden ve hatta tek bir noktasınıı değiştirmeden üstüjne üstlük ben yazdım desem ne olur :) en fazla beddua ve küfür olur dimi, ( yapıcam anlamında değilde) sen yinede küfrettin galiba ama .....

11:41 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home